lovely!

Sådärja! Än så länge har det här varit en riktigt toppendag! Detta betyder att nåt snart kommer gå åt helvete haha :D
Har gått bra på jobbet hela dagen faktiskt, fick en SUPERTREVLIG överraskning på slutet av dagen! Haha, jag är verkligen jätteförvånad! Men glad såklart!

Var ner¨på stan och handlade "lite" onyttigt och nyttigt faktiskt till helgen, det vart fan 262 kr! Herregud vad jag måste sluta handla varje dag! Men det är med att veckohandla är inte min grej! Kan inte tänka mer än två dagar framåt! :)

Hihi, nu sitter jag och lyssnar på Akon - sorry, blame it on me ... Myslåt och mysfredag!

Fast inte mys att min favvovovve pascha har dött! Åh, vad jag tyckte om henne! Henne ville jag rida på varje dag! :)

Här får ni en väldigt trevlig fredagsbild på mig! haha egentligen funderade jag på hur många som irriterade sig på hårstråna som sticker ut från huvudet där på ena sidan. Blir irriterad varenda gång jag ser den här bilden. hahaha


image90


Det skulle inte sitta fel med en liten utlandsresa kan jag känna. Iofs har jag varit utomlands två ggr den här sommaren. Och det sjuka är att nu är jag och pappa var i Turkiet var det mer drag och party än när jag åkte med Johan! haha

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Brun du är Lisa ! Skulle
kunna behöva att ha lite färg på mig jag med =)

2007-10-19 @ 21:10:43
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0