illamående

Jag är lite illamående efter mitt hetsätande på max idag. Sen åt jag lite godis när jag kom hem, haha. Behöver en sockerkick för att hålla mig vaken, men jag tror jag måste lägga mig och sova innan jag börjar elva för annars kommer jag vara så FÖRBANNAT trött. På tal om förbannat är det pissigt att jag hittar fan inga tjocka svarta strumpbyxor nånstans? Bara bruna. Vill ju kunna ha min nya mysklänning fast det börjar bli vinter. Försökte förklara problemet för Johan förut men fick till svar att; "på vintern ska man inte ha klänning, köp ett par täckbyxor"
Jag spelade oberörd över den kommentaren.

Nu till något trevligare, jag köpte jeans idag! Dom som känner mig vet vilket jeansberoende jag led av förut och köpte minst ett par i månaden. Men nu har jag faktiskt inte köpt på länge så jag passade på att prova typ åtta par :p fastnade iaf för ett par svarta replay som satt som en smäck. Kostade 849:- och det tyckte jag var MYCKET överkomligt!


Nu tänker jag panikleta strumpbyxor på nätet sen slänga mig ner i soffan för en liten tupplur! Jag somnar väl i lagom tid att jag måste klä på mig och gå till bussen haha.

En sak som verkligen förstörde min dag var att pappa påpekade att jag måste köpa vinterdäck till biljäveln. Känns konstigt att behöva tänka på sånt när jag inte ens har körkort men snart jävlar!!! Det är ju fan snordyrt med däckhelveten! Då kan jag väl få ett par i tidig julklapp eller? :(

Det här önskar jag mig i julklapp;

Vinterdäck. Fina vinterdäck som gör att jag kan hålla mig på vägbanan och inte glida ner i diket som vissa andra som inte ska nämnas vid namn (MAJA ÖBERG)

Tavlan på gallerix.

En sodastreamer. Egentligen behöver jag ingen men pappa avslöjade i Turkiet efter för många öl vad han skulle köpa i julklapp åt mig. Efter för många öl lovade jag honom en fallskärmshoppning i födelsedagspresent. Herregud.


Näe, nu ska jag prova mitt nya nagellack. Jag har långa naglar nu. Det får man på mitt nya jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0