Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem från Turkland! Fan vad sköööönt, både att komma hem och att ha fått varit därnere en vecka och sluppit allt häruppe hihi :D

Jag har garvat så jävla mycket den här veckan, min pappa är en riktig pärla! Var ju bara svenskar på hotellet typ så alla umgicks med alla hitåt och ditåt.

Jag har gjort något som inte är likt mig. Jag har gjort en sk  "paragliding" över alanya. Alltså springer ut och hoppar från ett berg och flyger ner med fallskärm ner över stan och landar på stranden. Fan vad jag är cool! Var riktigt roligt faktiskt! Inte så roligt i jeepen på väg upp när jag nästan grät hela vägen upp. Fick låna ett par skitfula gympadojor att ha på mig under hoppet och det sista jag tänkte innan vi hoppade var "fan jag kommer dö och dom kommer hitta mig i dom här skorna" I´m sick. Jaja, jag överlevde och nu finns hela hoppet på film också så ingen tror att jag ljuger! haha

"Jadu Lisa, det var ganska nice där när du hoppade från klippan" haha pappas fulkommentar.
Jag blev nästintill ihjältjatad att ta jävla bikinibilder nere på stranden av fotografen på hotellet som ville att vi skulle gå på nattklubb hela veckan. Han hade knäppt jättefina kort faktiskt men mina vart väl inte så mycket att hurra över. Men det kan ju vara roligt att ha.

Jag har knäppt ett kort på ett av korten. :p
image80


image81

Vart lite dålig kvalle. Men det var tokigt med programmen i datorn, gjorde den sista lite suddig :p

Jag håller mig lite ifrån att lägga upp dom värsta posebilderna. När han sa åt mig att puta med brösten och svanka och det var det ena med det andra! hahaha jag bara garvade hela tiden :D

Undra vad jag kommer få för kommentarer nu. Jag gissar på.
"Hur fan kan du lägga ut såna där bilder?"

Jag älskar positivitet.


---

Jahaja,

Got this feeling that I can't resist you
From the moment I laid my eyes on you
Won't you tell me what you want to do
Cause my heart is getting lost inside of you

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jadu Lisa... Vilken grej att göra något liknande. Verkligen imponerad. Hoppas det är bra annars... och posebilderna ska man inte klaga på. =) Sköt om dig.

2007-10-01 @ 10:47:33
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: Nicco

Hahahahah! :D

2007-10-01 @ 12:18:23
URL: http://niccis.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Fina bilder =) Lägg ut dom andra också :D

2007-10-01 @ 13:25:44
Postat av: Jempa

Va kul att du har haft kul gumman :) fina bilder :)
hör av dig nåt ok? kram

2007-10-01 @ 14:07:33
Postat av: michaela

men jaa lägg upp dom andra med :D dom var ju snygga :D!

2007-10-02 @ 22:45:30
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0