håhå

Var ut en sväng igår också haha, Frida fyller ju tjugoett idag så vi drack ett par glas för att fira lite :) FettoLisa var ju självklart tvungen att äta en lång jävla skagenbaguette på vägen hem, men jag har varit sugen på räkor i flera veckor så då var det fanimej dags :p haha köpte min efterlängtade dipp också men den blandade jag inte i ordning, kollade på sex and the city sen gick jag och snosade.

Hahahahaha, jag gick ner till Tony en sväng innan vi gick ut igår och han bor några trappsteg ner och jag drog VÄRLDENS FETASTE vurpa nerför trappen så jag skrapade kinden mot betongväggen på ena sidan hahaha, notera att jag inte hade druckit en droppe alkohol vid tillfället!

Sitter nere hos Frida nu efter min jättefrukost med ost&groddmacka, ägg&kaviarmacka och ett glas med svingoda godmorgonjuicen med apelsin, passionsfrukt och fikonfrukt eller nåt sånt! Skulle kunna dricka flera liter om dagen!
Jag är lite sugen på att fara på IKEA och köpa lite grejer till sovrummet och en jävla skohylla. Blir helt galen av alla skor som ligger och skräpar i hallen när man kommer in. Skulle vilja göra om lite i sovrummet men jag vette fan hur, lite svårmöblerat. Jag har fortfarande inte löst mitt problem med garderovsutrymme. Det är verkligen det största problemet. Varför kan det inte bara finnas en stor jävla walk-incloset med speglar och en soffa i mitten sm man kan sitta på när man blir trött på att prova kläder :D

Näe, jag återkommer. Ska gå och sno åt mig en bulle av Frida. En sån där god med strössel på. Jag måste ha nån jävla ätstörning. Äter ju hela tiden!



Man fåt helt enkelt glädjas åt det man har och sluta fundera så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0