god natt

Nu tänker jag gå och lägga mig så jag orkar med i morgon, för idag var det bye bye mcdonalds.

Det här kommer jag inte sakna; folk som ska vara "roliga" när dom skriver under sitt kvitto för kortköp. Jag har läst alltfrån att folk skriver "John Holmes" till "vill du knulla". Nej tack. Jag vill inte knulla. Speciellt inte med en fjortisgrabb som efter dom varit roliga/dryga/otrevliga vänder sig om till sina kompisar och garvar. GROW UP!!!!

Imorgon MÅSTE jag städa för det är riktigt stökigt här hemma! Måste vara nåt fel i huvudet på mig som aldrig kan hålla det städat! Jaja. Duktiga jag har iaf gjort matlåda som står i kylen. KOM GÄRNA IHÅG ATT TA MED DIG DITT PÄRON IMORGON LISA. Vill gärna påpeka att jag har ETT (1) päron kvar. Eftersom en viss persons "favoritfrukt, och den enda frukt jag äter" var just päron fick jag inte ens behålla båda.






image88

Hahaha, johan i sitt esse, gillar speciellt håret ala tysk bögporrstjärna på 90-talet.
Om ni ser en liten mörk fläck i min ena tinning är det ett bevis på att jag faktiskt ramlade ner för Tonys trapp, för det är mitt sår :p


However, nu ska jag lägga mig med min nyinköpta Stieg Larsson-bok och hoppas den är lika bra som jag hört. Annars vill jag reklamera den.




Nästa helg vill jag gå ut. Får jag genom bloggen föreslå att mina kära vänner drar ut mig på något roligt?
Tack på förhand. "Nästa fredag vid den här tiden då är jag skitfull" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0