f4

Gud vad trött jag är. Det tär på krafterna att lära sig nya saker. Det bevisade jag genom att lämna mitt häfte och block på ICA, kom på fem minuter innan bussen gick att det var borta så jag fick kuta in igen och fråga efter det. Haha, så jävla slarvig! Men jag träffade ju Lina i kön :p

Såna där hårda små salta dödskallar är det bästa jag vet! Finns inget som slår dom, jag åt precis fyra stycken! Nu är dom tyvärr slut så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Får väl hälla i mig ett saltpaket eller nåt. Fy fan.

SNÄLLA kan jag få en personlig hemhjälp som lagar mat, städar, diskar, killar mig på ryggen, plattar mitt hår, fluffar upp kuddarna och använder tandtråd på mig. De här sakerna gör mitt vardagliga liv till ett rent helvete! Johan, kan vi flytta ihop nån jävla gång så jag kan skärpa mig?! Det är min enda lösning.

MEN GÅ UT I HELGEN NÅGON. VARFÖR HAR JAG INGA KOMPISAR? Jag är faktiskt jättesnäll.


Nu skiter jag i om jag har några kompisar eller inte för nu ska jag hämta tvätten.


Just ja, kom precis på vad den VÄRSTA lukten jag vet är; otvättat hår. Alltså när det bli en sån där konstig lukt som verkligen får mig att kräkas. Var nära en morgon på Mcdonalds, men det var ännu närmare på bussen förut. När killen gick förbi och hans smutsigahårvind blåste rakt i min näsa hade jag svårt att hålla kräket borta. Hela han var smutsig. Ärligt, tvätta håret innan ni går ut! I af för att jag ska slippa vomera publikt i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0