celeeeeebration times

Första dagen


image83




image82


Såhär brun vart pappa. Eller bränd snarare haha


Vet inte om jag vågar lägga ut nån bild på mig för jag tror att jag kanske blev blekare därnere haha!


Aja, äntligen har jag tagit mig för att plocka mina ögonbryn, gör man en snabb sammanslagning av alla bortnoppade hårstrån så noppade jag förmodligen mina ögonbryn senast julen -95. Jaja, dom vart lite ojämna också men va fan! Man får vara glad att man har några överhuvudtaget!


Det här gör mig jävligt trött: Folk som inte betalar tillbaka det dom är skyldiga.

Just i denna sekund slog det mig att jag faktiskt är skyldig pappa pengar.


I ALLA FALL imorgon tänker jag åka ut till Birsta City och shoppa. Känns som om jag inte gjort det på väldigt länge! Men det får fan inte plats. Får försöka kasta lite kläder, men det gör ont i hjärtat! Jag är helt övertygad att jag kommer använda alla mina grejer! Speciellt den där svarta klänningen som är öppen i ryggen och med guldkedjor! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0