Allt om min mamma.

Åh vad jag saknar mamma idag!



114814-4



Snart kommer änglarna att landa
Snart står morgonen i brand
Törs jag säga att vi har varandra?
Törs du lägga kinden i min hand?

Jag drömmer om mamma nästan varje natt! I början tyckte jag att det var så otroligt jobbigt att vakna och veta att hon inte finns. Men nu känns det nästan lite mysigt, för det känns som om hon är nära mig i drömmarna. De är så verkliga att jag ibland tror att det är på riktigt. Jag vet att jag aldrig mer kommer få träffa mamma så jag blir glad varenda gång jag drömmer om henne.



Jag kräver inte att någon ska förstå hur jag känner.
Det enda jag vill är att folk ska förstå att det inte är alldeles lätt alla gånger.

Kommentarer
Postat av: Nicco

Bra sagt stumpan! :-)

2007-10-09 @ 19:46:14
URL: http://niccis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0