:)

Hoho, då har man redan varit vaken en timme då. Jag är så jävla dålig på att sova nuförtiden! Vaknar tidigt av mig själv och kan inte somna om. Men ganska skönt för då blir dagarna mycket längre.

Angående shoppingen igår är jag dödligt besviken. Jag beräknade att komma hem pank och fullastad av påsar. Jag kom hem med EN bodybutter från body shop. Satsumas, gud vad den luktar fräscht! Snart har jag provat alla :) Eller näe men jag har iaf haft blåbär (va fan den tror jag dom har tagit bort?), passionsfrukt (iiu), cocos och nu den nya. Det var inte mycket att hänga i julgranen.

Kan jag hålla käften nån jävla gång och gå och duscha och äta frukost för jag ska träffa MAJABAJA idag! Sen ska jag och pappa fixa lite på graven och ikväll blir det jobb. Och sen ledig helg. Jag är alldeles förstummad av alla lediga helger jag har! Ren lyx.


Johan är oerhört otacksam som inte svarar när jag ska ringa och väcka honom. Men han ringde visst upp nu..


DUSCH - FRUKOST - SITTA BEREDD PÅ ATT MAJA RINGER

Jag är en härlig kamrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0