träningsvärk

Igår tog jag en promenad från jobbet hem till Frido där det bjöds på stuvade makaroner och falukorv! Himla gott! Sen fick vi nå ryck och gick hem till mig så jag fick hämta mina träningskläder sen bar det av ner till Ego. Vart inte lång träning men tillräckligt för att jag ska ha träningsvärk. Ajaj.

Promenerade hem ikväll också. Var en aning skönare idag när jag hade vantar! Ska fan börja gå ist för att åka buss. Iaf till jag tar körkort för då ska jag köra lilla pääärlan!



image31






Fick just ett mail av en kille på radio seven haha försöker luska reda på en låt jag hörde igår :p hahaaa


Väntade ett brev hemma på mig, ett lönebesked på 19322 kr. wehooo! plus att de sista slantarna från donki kommer!
Jag har fått en kommentar "jag vill pumpa din rumpa". Ser kommentaren när jag loggat in och kollat på översikt och kommentarer men jag hittar inte själva inlägget i bloggen!? Undrar just vad för bild som gömmer sig där som kan locka fram såna kommentarer.. haha


lejter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0