men aj och blä

Inatt vaknade jag av att jag akut behövde spy. Eller eg inte men halsen var så jävla grötig att varje gång jag svalde ville jag verkligen kräkas! Jag med mina fobier kutade runt i lägenheten mellan 5-7 och försökte att hålla mig lugn haha. Till slut hittade jag det enda som funkade; hänga ut genom fönstret och dra in svinmkt kall luft! Fats jag vaknade imorse och kände nästan likadant. Fats nu häller jag i mig rött te så jag kan ju hoppas att det har nån effekt.

Har småstädat lite idag. Skönt att ha det undanplockat, speciellt att få bort disken! Har en tvätt i maskinen också.

Nu måste jag skutta in i duschen så jag hinner till min KL 13:30. Sen fiiiiki med Nicco och lilla Maria!



Kommentarer
Postat av: jennifer

meh!!! Du bjuder ju inte med mig på fika heller ju!

2007-11-28 @ 12:13:15
Postat av: Carrolixen

Haha jaa Lisa vem glömmer dina spy fobier :D

2007-11-28 @ 15:24:24
URL: http://carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0