iiih

Idag skulle jag köpa dammsugarpåser men pga Sibas sugiga och okunniga personal vart det inget :p haha näe jennifer du var så duktig! får se om jag hade rätt påsar hemma ändå.. pappa fixar imorgon!

Imorgon börjar jag inte förrän 9:30 och det känns som ren lyx! Har inte gjort nån matlåda och har ingen aning om vad det blir, åt iaf fiskgratäng till middag och GUD VAD GOTT DET VAR! FISH IS GR8 skulle man kunna säga.

Nu sitter jag och trycker i mig pistagenötter, jag måste fan ha nån form av ätstörning. Jag äter ju jämt. Jag har inte en bebis i magen.


Nu lyssnar jag på obsession med aventura och kommer ihåg Bulgarien. Det var en mkt hemsk vecka! haha



Dagens irritationsobjekt: Missförstånd, trasig dammsugare och bortskavt nagellack

Dagens glädjeämnen: Min varma tröja som värmt mig på jobbet hela dagen, fisk och naturgodis!


På torsdag ska träningen upptas igen. Då ska jag bli SS (smal & smäcker)


lejter



Kommentarer
Postat av: Niccis

Hahaha! Men nää! Bulgarien kanske var den roligaste resan ever! Tyskarna, hoppborgen, lazur, McDonalds och hotell Africa.. Veckan var inte såå hemsk va? ;-)

2007-11-15 @ 01:10:20
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0