åååhåå

Jag har så förbannat ont i näsan. Så jävla snorig har jag varit idag. Ibland undrar man ju hur mkt jävla snor det kan finnas i en människa. CA 7000 LITER. Inte blev det bättre av att jag har suttit och torkar snoken med hårda pappersservetter idag på jobbet. MEN AAAAAAAAAAAJ!!!!


Skulle även vara tacksam om det kunde sluta snöa. Jag med världens sämsta kondis höll på att avlida när jag skulle uppför backen förut. Varenda steg tänkte jag "men näe, jag lägger mig ner och slutar andas bara". :D


Har bara ätit paj idag. Men är inte ett dugg hungrig! Ett perfekt tillfälle att tappa otrevliga extrakilon. 
Fast det går väl inte, jag äter ju jämt, hungrig eller ej. 


NU TÄNKER JAG TA EN MINIKÄCK (numera kick) OCH KÄNNA LIVET I MIG
just ja, bilderna kommer så fort jag hittat sladden till el kameros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0