wehooo

Nu har jag fått min french connectionklänning, men den var inte så himla guldig klänning men ändå!!! Men nicola är ändå mest avis i världen! :)


image29


Här ser den både stor och mongis ut. Men ändå! I love it! Johan tycker att den är skitful :s Dumma bejb.



På tal om dumma människor så är jag en dum människa som inte tar hand om mina blommor överhuvudtaget. Trodde jag på riktigt att jag skulle klara av att ha en växt som man ska duscha några ggr i veckan och vattna varje dag?! Mina blommor kan vara glad om dom får vatten en gång i veckan. Iaf; såhär ser min citrusväxt ut nuförtiden! Inte alls som i affären! Ganska deprimerande.



image30




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den är så snygg den klänningen!

2007-05-17 @ 21:41:50
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0