Typiskt.

Åh när man väl har fullt upp en hel helg då är det väl SJÄLVKLART att man ska bli sjuk! Ont i halsen och hängig som en hängbukssvin men men! Jag försöker ändå ja! :p

På onsdag ska jag och pappa titta på gravplats åt mamma! Ska bli skönt att allt det praktiska snart är "klart" så man kan försöka komma till ro lite grann. Vi har hittat världens finaste gravsten med två händer som håller i ett hjärta som är själva gravstenen! Jag förstår fortfarande inte vad som har hänt men det kommer väl :/

Tack Anna för kommentaren till senaste inlägget :) är svårt att förklara för folk hur man mår för det går liksom inte. Hela världen har bara rasat.


Näe, nu måste jag tyvärr stressa vidare till nagelfilning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0