Hot summerdream

Håhåjaja. Så var dom skitdagarna slut då. Ledig EN DAG. Det tackar vi för. EJ!

Har övningskört med pappa idag igen. Idag parkerade jag och backade in i en parkeringruta. Jag skulle inte ge mig själv några medaljer men jaja, det gick väl hyfsat.

image25 

Här är min pappa! Utan sin tuba dock.



Näe, nu ska jag gå och lägga mig och läsa teori.


åååh, har en myysbild på mig och min ÄLSKADE Hilmaälskling, gud vad jag saknar henne!!!!


image26




Hihi just ja. Snart är min favvoälsklingsklänning från French Connection FÖRHOPPNINGSVIS min!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Lisa!
Har suttit o läst lite i din blogg och vill bara säga att det du upplevt kommer att göra dig starkare! Förlorade min min mamma då jag var liten så jag känner igen mig i ditt sätt att tänka och fundera. Sorgen finns alltid där men den kommer bli hanterbar och en del av livet, den gör att vi uppskattar livet och våra nära och kära ännu mer:)! Vill bara att du ska veta att framtiden blir ljusare och ljusare. Kämpa vidare!!! stora kramar /Anna

2007-05-10 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0