hahahaha

Hahahaha, det var roligt igår när Nicco färgade håret :D speciellt den första avfärgningen :p


Igår var (äntligen) mammas gravsättning. Ganska sorgligt men det gick ganska fort. Kul att det är morsdag på Söndag. Men då fyller ju älskling 25 så jag kanske får lite annat att tänka på.



Fruktansvärt irriterande hur rörigt det är här i min lägenhet. Jag fattar inte vart alla saker kommer ifrån.






image39


Min lilla Maja! Förlåt att jag inte har ringt än. Jag är utblottad såhär i slutet av månaden!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är ingen fara. Jag är inte så kul att prata med nu ändå. Kram.

2007-05-24 @ 19:02:49
URL: http://majo.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera skiten.. du kan inte gnälla på mig om att ja aldrig skriver i min blogg... Sen gör du likadant själv

2007-06-01 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0