HAHAHA

Idag har jag båda hunnit jobba, haft körlektion och tränat! Trodde där ett tag att jag skulle avlida av huvudvärken men otroligt nog överlevde jag.


Däremot vet jag inte vad som hände på den här bilden!!

Näe jag är inte full. Kanske en ytterst liten skvätt. Dessutom är jag ganska blek. Och inte så glad. Kanske borde jag ha dragit upp klänningen en centimeter eller två för att undvika en ofrivillig flashning. Ganska tråkig kväll.
Förfesten + subway var bäst :p

image38



Näe, nu måste jag äta nåt liitet innan jag svälter ihjäl!



Gårdagens fulaste och otrevligaste samtal:

(jag får skylla på att jag hade haft en jobbig dag och var grinig och trött)

Älskling: Jag och pappa ska äta på kina på lördag.
Lisa: Jaha kul, jag får aldrig följa med nånstans...
Ä: Men du säger ju aldrig nånting, vi pratar mest om bilar.
L: Näe jag har inte så mycket att säga om din bil.
Ä: Näe precis..
L(nästan hysteriskt gråtande): Jag fattar inte varför jag aldrig får följa med dig!
Ä: Men sluta nu..
L: Du är inte kär i mig längre.
Ä: Men okej bejb, vill du följa med på lördag?
L: Nej tack, jag har planer.


Herregud vad fjantig jag är när jag är trött. Kan tänka mig att Johan inte har det lätt med mig :p

JAG ÄLSKAR DIG!!


Kommentarer
Postat av: Nicco

Hahah! Så typsikt dig Lisa!
Drama queen nr. 1 ;D
Så rooolig!

2007-05-22 @ 00:01:57
URL: http://niccis.blogspot.com
Postat av: Maria

hahah va fuuul jag är :P

2007-05-30 @ 22:50:57
URL: http://mmmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0