boooring





reser helst till:
Inte Bulgarien.
tidning jag gillar: Cosmopolitan... eller den där tunna solo g :p
favoritsite: www.tjuvlyssnat,se  HAHAHAHAHAHA!
fikar gärna på:
Coffe House. Men efter dagens illamående ska jag fundera på att byta favorit.
favoritbutik: H&M, billigt och bra!
favoritfärg: Grön för tillfället. Annars har svart varit det hela livet. Ganska tråkigt faktiskt.
favoritmärke: Tycker iaf om Fornarinajeans.
favoritdjur: INGET!
stjärna jag vill träffa. Ja, en dejt med Johnny Knoxville skulle väl inte sitta fel. (Jag älskar dig ändå Johan)
motionerar: Har äntligen tagit mig i kragen!
senaste fyndet: Ett par gråa shorts.
fulaste färgen på kläder: Hmm. Ingen tror jag.
senast sedda film på bio: Tror det var Number 23 eller nåt.
senast köpta skiva: Har inte köpt skivor på länge! (inte därmed sagt att jag får den på nåt olagligt sätt!!)
sparar till: Nada.
pålägg som gäller: Är just ju inne i en ost och gul paprika-period.
dagens dryck: Fun light amazing grape! Himla god!
senaste boken du läste: Sista braiga var iaf vattenmelonan av marian keyes!
senaste maträtten du åt: Nudlar. Jag lever jetsetliv minsann!
senaste klädesplagget du bar: Jeans och min sommarprickiga top :D
senaste repliken du yttrade: "Pusshej"
senaste personen du träffade:
Fridabejb.
senaste personen du pratade i telefon med:
Djåohän.
senaste personen du fick brev av:
Jula haha
senaste gången du sov: 16:30 slumrade jag till.
senaste saken du köpte: En juicepress!
vad har du gjort idag: Varit på stan. Mått illa. Varit hos Frida. Mått illa. Sovit.
hur tidigt stiger du upp: imorse gick jag upp kvart i åtta faktiskt!
vilken färg har du på håret: Mörktbrunt.
vad har du för färg på ögonen: Nån obestämbar tror jag haha.
är du uppväxt i stan eller på landet:
Idylliska Tunadal :D
var har du ont: Ingenstans  :)
kan du stå på händer:
Jajjamensan! Bevisat för Johan sist vi var hos papi!
vad tycker du om idrott: Men åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0