Again again again

Hmm, gud vad trött jag är. Men nu har jag faktiskt semester så jag ska vara uppe och kolla på CSI :D

Drömde helt sjukt i natt (morse). Dom håller på med nåt på ena sidan av huset jag bor i. Iaf så drömde jag att Olivia som jag jobbar med kommer in i min lägenhet och bara skriker: MEN ÖPPNA DÅ DOM KNACKAR JU PÅ DÖRREN! så då vaknar jag och KUTAR och öppnar ytterörren, haha det var bara dom som hamrade på utsidan, hahahaha! Ja det var faktiskt roligt!

Var ner på stan och där sprang jag på lilla Maria! Gick på åhlens och köpte en juicepress :D Nu kan jag stanna inne och pressa min egen juice hela semestern!

Sen var jag på ett core-pass. Himla mycket folk var det. Maria var också där :D men hon hade varit duktig och varit på spinningen innan. En annan pallar ju knappt en halvtimme. God bless mitt knä. Det kan jag för all framtid skylla på när jag inte vill gå på spinning!

Imorrn blir det body low med Jennifer. Haha så roligt med alla tanter som skuttar omkring, tänkte faktiskt träna på onsdag också. Duktigt av mig!

Kom just på att pappa var ju här och lämnade en matlåda med min favoritmaträtt imorse! STEKT SILL! Haha det är sant! I love it. Jag kommer vara mest poppis på gamlingshemmet när jag steker mina sillar med ena handen och slevar i mig ROMN med andra. Och det fattade ingen förutom Noooony :p

Näe, nu CSI!!




image43

Här är min promenadkompis Andreas! Vi ska gå på en promenad imorgon!  :p
Fast nu skulle ju jag träna. Vad glad han kommer bli nu när jag svikit från promenaden ca 6 ggr på raken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0