Yeey

Nu har jag städat! Men dom där jävla blommorna jag köpte på IKEA igår som ska sitta på väggen har ramlat ner tre ggr, nu skiter jag i dom. Piss.

Nu har jag äntligen köpt hyllan till badrummet så nu är det inte lika rörigt där längre. Vore ju himla bra om jag köpte, eller ännu bättre om nån GAV mig, den där gigantiska byrån jag såg igår. Då skulle jag bli himla happy :D


Imorgon är lilla snos kommer så ska ni köpa en ny mobil till mig! wee! jag tror den blir en sony ericsson s500i, himla fiiiin!!!

I veckan ska jag tränatränaträna!!!! Börjar 6 hela veckan så jag har ju nästan hela dagarna efter! Slutar tiiidigt varje dag också!









Nä nu har jag bara en sak kvar att säga, TILL TONY!!!

JOSIES ON A VACATION FAR AWAY!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0