The way I are.

Dumma Tony. Försökte övertala honom igår att följa med ut på ett glas. Men han bestämde sig klockan 23 (!) för att vara hemma. Jag duschade och ringde Thoran, fixade mig på rekordtid och tog taxi hem till Erika och Hanna. Jaha, det var typ två minuter från mig, men jag hann inte tänka för jag var så stressad.

Gick en sväng in på Coppers eller vad det nu heter nu för tiden. Blä. Men jag fick ett körsbärskonto där iaf haha, "du får hur många körsbär du vill, det är bara att komma fram". Beställde en Lond Island ice tea, Erika fick den. Den var absolut inte att leka med, säger som Miranda i Sex and the city "hello I´m drunk" efter första klunken, bläääääääääää!!!!

Jag och Linalainen gick på O´learys istället och dansade till The way I are, lovely! Vart bjuden på inte mindre än 5 efterfester! Det händer ytterst sällan att nån ens orkar yttra orden. Jag var lite sugen på den vid Liquid men Lina åkte hem så jag var duktig tjej och åkte hem. Stannade till på Max och köpte ett GI-mål, men till min förskräckelse var bönsalladen slut! Jag fick en vanlig grönsallad ist och surade i hemlighet. Väldigt dumt val att ta taxi i driven. Tog SVINLÅNG tid. Men taxichauffören var himla trevlig! haha han tyckte att jag skulle fundera på att öppna en nattrestaurang som serverar husmanskost. För han var himla sugen på stekt strömming och potatismos på nätterna! :D

Inte ett dugg bakis är jag. Men jag var inte så full igår heller. Men jag hade superroligt iaf!

Sitter och väntar på min sega karl. Han skulle hem till Linus och "surra" sa han. Det var klockan två. Jag är hungrig och börjar bli irriterad! :p Idag ska jag äta nyttigt fast det är helg är tanken. Men det spricker nog. Ska iaf försöka träna tre ggr nästa vecka! Men jaha hade jag stängningsvecka. Jag hatar mitt jobb.


Gud vad jag babblar. Haha märkte förut när jag stod i köket att jag och pratade mig själv, men kom inte på mig själv förrän jag började prata med flugan som flög omkring. Ganska psycho.



image59


HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0