Snosi

Idag hade jag en heldag med Fridan och hennes råtta, detta inkluderade;

Hundbajs
Trädklättring
Ronja & Birk som skulle hoppa över helvetesgapet (där Ronja tappade ner både sina nycklar och Birks tändare)
Fridans suuuuupergoda köttfärssås, den godaste som finns!
Picknick med vin, karra, gula plommon, honungsmelon och hallonsoda!

Alldeles nyvaken nu och väntar på lilla snos. Fast först måste jag tydligen lämna ingen våra hyrfilmer! Otrevligt tycker jag. Funderar på om jag ska in på Ica samtidigt och bjuda Johan på nån smarrig lunch. Hmm. Egentligen tycker jag inte att han förtjänar det men han får det ändå för han lät sååååå söt imorse när han ringde och sa "det är så skönt att sova" haha.


Näe, frukost, dusch och promenix till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0