Jag älskar er.

Lilla mamma. Jag saknar dig varje dag. Men jag blir ändå glad när jag tänker på vilken underbar mamma jag har fått växt upp med. VÄRLDENS SNÄLLASTE MAMI!



--


Min "plastmami" var jag och hälsade på idag på sjukhuset. Det är inte roligt att se människor vara sådär sjuka. Mer död än levande. Men idag var hon ganska pigg. HEJA ANNICA! Lilla söta papi som är där två ggr om dagen och alltid köper med sig en top-hatglass åt henne. hihi :)


Ja vi har det inte lätt just nu. Men vad ska man göra? Efter 26 september känns det som att jag klarar allt! Jag är väldigt stolt över mig själv att jag har skrapat mig upp från sorgens allra djupaste botten.

Jag vill göra det mesta av mitt liv och VERKLIGEN leva för min mammas skull.


Min familj är MITT ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0