Hey

Well well, haft en rätt omtumlande dag på stan haha. Har iaf kunnat, till en viss del, tänkt på annat. Var först med Nicco och sen ringde Tony precis när jag skulle åka hem, så jag träffade honom och senare Lina också :) Köpte lire grejer på Face och massa onödigt på nedvärderande H&M :p Har nyss kommit hem nu och tagit en dusch och gjort en sviingod omelett! Testade att klicka på lite pesto, yummie! :D


Dagens mest förnedrande kommentar (när jag skulle fylla i en sån där grej för H&M:s klubbkort)

"Du är väl över 16?"


Men näe jag är fjorton och nu går jag hem och hänger mig!!!!




Snart stannar våra liv igen. Nu finns det ingen väg ut längre. Det gör så ont.
Vi älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0