HELT JÄVLA SJUKT!!!!!!!!!!

Alltså, jag har haft så jävla skumma drömmar nu i natt!!!

Nr 1: Drömde att pappa ströp en städerska på skämt när vi var i Grekland och så blev han efterlyst överallt. Så skulle jag ta bilen för att leta efter han på gatufesten(?) då skickade polisen med cheeseburgare med svart gegga på?! :s Sen ropade jag på honom överallt på stan men innan jag hittade honom hittade jag Kim (hon finns på riktigt) på Zara där hon var med sin pojkvän och köpte ölkorv som precis såg ut som kvistarna jag har i en vas här hemma på golvet. Sen hittade jag pappa i en trappuppgång där han stod med en resväska och sa att han skulle till el stockholmo och aldrig mer ville träffa mig! Vaknade av att jag grinade så mycket, hahahahahahah!


Nr 2: Nu var jag i Grekland igår med massa från jobbet. Så träffade jag Fredrik och Filippa Reinfeldt, sen helt plötsligt hade jag och Fredrik sex hela tiden! Vi hade en kärleksaffär haha, ååh det var så äckligt! Så var vi och badade och blev jagade av paparazzis eller hur det stavas. Usch.


Herregud, är alldeles skakad nu av nattens händelser haha.


Näe nu blire frukost och lite städa innan föris! Kul väder!



image50

Kommentarer
Postat av: Tony

Hahaha härliga drömmar.. speciellt den med Fredrik ;)

2007-07-07 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0