Great

Gick upp halv sju i morse och herregud vad jag är sugen på en powernap nu. Men då lär väl jag vara vaken hela natten i stället. Dessutom kommer Linabejb och sover här efter hon har slutat.

Pappa skjutsade hem mig från jobbet och lämnade samtidigt av mamis gamla cykel som jag tänkte använda! Rätt ovacker men den funkar fram och tillbaka till jobbet så länge! Snart ska jag köra MIN bil!!!

Saknar Johan jättemycket idag, ringde honom klockan två idag men då sov han fortfarande, lilla snosning! Tänkte lägga in en bild på oss från telefonen men det funkar inte. Den måste vara trasig. Jag är ju ett tekniskt geni.


Näe nu fortsätta se vänner och hinka Loka smultron.

Dagens låt: Timbaland feat. one republic - Apologize 


Jag orkar inte se dig så sjuk. Jag vill inte se dig bara ligga där utan att varken kunna prata eller röra dig.
Jag säger som pappa sa igår; "Hjärtat stannar varje gång telefonen ringer"

Så sant. Varje gång jag ser att pappa ringer förväntar jag mig det absolut värsta. Jag vet att det är nära nu.
Det här helvetet har tydligen inget slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0