Dumma

Jag kunde inte köpa min telefon idag för alla hade bara gula! Jag vill (läs ska) ha en svart eller grön annars blir jag mycket upprörd.

Jag ska nog börja tjata mindre. Idag tjatade jag på Johan att vi skulle hinna på teliabutiken i stan och han fick köra foort, men då vi kom fram hade dom stängt för en timme sen. Så tjatade jag också på Tony i natt att han skulle öppna din godispåse. Eller rättare sagt, jag tjatade och sa att om han inte öppnade den så skulle jag sparka honom av cykeln! Jag är en mycket trevlig kamrat. Men jag ska nog sluta tjata.



Duktiga jag var och tränade och solade idag. Heja fläskfia!!!

Nu äter jag dock godis. Smart. Jag har bara en fråga, varför varför varför är det så få orangea godisar i min tutti-fruttipåse?!?!? Dom är ju godast. Jävla skit.


Näe nu ska jag mysa med lilla snos i soffan. Kanske dags att sova snart eftersom jag börjar 6 imorgon.
Love my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0