ajaj

usch vad jag har ont i benen och fötterna, tack gode gud för att jag har ledig helg!! annars hade jag nog inte orkat leva.

Hade tänkt träna, har tom bokat in mig, men jag är så jävla trött! Men jag måste måste måste om jag inte ska bli en sån där som dom måste lyfta ur sängen med en truck!

Dessutom var jag nyss och nallade på mina lantchips som jag hade tänkt spara. Good luck att spara nånting onyttigt när jag är i närheten säger jag bara...

Jag måste nog träna när jag tänker efter.. måste iaf gå till OKQ8 och hämta mitt paket på eleven. Alltså, jag ÄLSKAR dom. Hur var mitt liv innan jag hittade den sidan egentligen?! Undra vad jag får för spännande gratisgrejer den här gången hihi :p snabba är dom också. Det kanske är för att jag är världens snällaste och bästa människa. Ett svar jag hade hoppats på att få av Johan häromkvällen när jag frågade honom varför han blev kär i mig. Svaret blev till sist; "för att du var en bitch" (?) Eh, jaha? Det var det värsta jag har hört. Det är inte ett svar som är ok om han vill ha kvar sin käresta! :) Men jag älskar honom ändå! Speciellt när han är nyvaken och inte vill öppna ögonen. Min finaste älskling!!!!

Idag fick jag hem räkningen för mammas gravsten. 13400 kr. Billigt och bra :s. Jaja, den är fin iaf. Mamma ska ha det allra finaste i världen!

Eeeen endaste öppning kvar innan jag får ligga kvar och snooosa i sängen på lördag! Jag tror att jag kanske måste ställa klockan på kvart över fem då också bara för att få stänga av och sova vidare! :D


Näe ett ansträngande försök till att vila innan EGO.

Här är en bild på VÄRLDENS sötaste systerdotter. HILMA! Världens bästa unge!

image57



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0