Sweet temptation.

Alltså jag är så trött att jag inte orkar leva, men jag kan ändå inte sova? Vansinne är bara förnamnet. Slötittar på Legally blonde och videosamtalade med Snorhan just. Det är rätt tråkigt för jag ser för det mesta bara hans panna. Men den är fin, det är den!

Imorgon ska jag ner på stan med Nicco och sen uuut.  Förhoppningsvis kan jag få tvätta imorgon också(!!!)

Näe, nu kallar cdon för jag vill beställa desperate! House säsong tre verkar ju vara jävligt seg.
Jag har väntat hur länge som helst! I miss houise.

Jag som köpte både sirap och grädde förut när vi var och handlade för jag skulle göra knäck. Jamen knäckformar kanske skulle underlätta? Pappa sa nåt om att man kunde göra i stekpannan? Jag vet ej om han knarkat.
Well well.

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jo man kan göra i stekpanna... så är jag lärd av min idiot till pappa. Men göra knäck kunde han göra. Haha... Ja vilka sjuka jular man har haft. Det är typ nu livet börjar. Men men... Hare bra och lycka till med knäcken.

2007-12-15 @ 07:48:15
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0