Otrevligt.

Jag var nyss på apoteket eftersom jag är så jävla fräsch att jag fått ett munsår (det är förkylningarna!!!!!!) En gång i mitt liv har jag haft ett litet munsår som försvann efter typ en timme. Den här gången gör det bara pissont.

I alla fall sa apotekbruden; "det är ju förmodligen herpes"  Men jaha, säger man så till en oskyldig människa? Jag protesterade och vart generad då sa hon ännu högre "nej nej nej det är inte inte SÅN herpes som du tänker på" Snälla gode gud döda mig tänkte jag bara. Jag valde snabbt en produkt och sprang ut därifrån.

Vad fan är det för skillnad mellan herpes och "SÅN" herpes?! Och vad är skillnaden mellan munsår och herpes?
Nu mår jag illa av att ha skrivit det här inlägget om äckliga munsår.




Kommentarer
Postat av: Niccis

Men gud! Var hon utvecklingstörd? Sådär kan man ju inte säga. Jag skulle ha pussat henne på munnen, och sagt- Hah nu har du ocksåp SÅN herpes! MOhaha

2007-12-04 @ 12:46:33
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0