men aj sa jag!

Huvudvärksstatus: Belägen till höger sida. Jävligt irriterande. Och ont.

Iallafall. Imorse hände en jävligt udda sak på bussen. Det satt fyra tjejer runt mig på bussen. Sen börjar den ena knäppa kort på dom andra, och för att få bra bild (?) typ lägger hon sig på mig. Och jag trycker mig närmare och närmare fönstret. Och hon bara trycker på!!!!!!!!!! Till slut flyttade hon sig iaf. Då såg jag ut som en perserkatt i ansiktet (eller vad dom nu heter som är helt platta?!).
Jag har inget emot att främmande människor lägger sig på mig. Men jag uppskattar om dom frågar först.

Nu har jag precis handlat julkappar, handlat mat och städat. Nu ska jag koka knäck och vila bort huvudvärken.

Ibiza ocensurerat står på i bakgrunden och det var precis en tjej som berättade att hon varit där i åtta dagar och legat med SJU(!!!) killar redan. Hon hade pojkvän sen ett år tillbaka hemma i England, men dom var iallafall inte gifta och då är det tydligen okej? ganska iiiu om du frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0