Meen..

Snorhan är här och hälsar på i helgen! Efter att vi hade suttit och gissat hur långt skidhopparna (? vad fan heter det) hoppat och bråkat om vem som hade rätt kom vi fram till att vi hade förbannat tråkigt. Så en rask promenad till videomix ordnade saken. Snorhan var snäll och lät mig välja tre filmer, medan han valde två. Så jävla tröttsamt när han ska välja filmer. Första han valde (som vi ser nu...därför jag sitter vid datorn. Mkt trevligt sällskap) är drygt tre timmar och handlar om nåntingmagnet runt solen. Den andra han valde var operation al-Qaida. Hahahahaha. Sistnämnda var ett misstag pga av att den han hade valt förstahandsval var en annan 3-timmarsfilm men skivan låg inte i fodralet! Så han fick snabbt springa och rycka till sig en annan!
Tack Gud, fast å andra sidan är jag inte speciellt nöjd över det valet heller, hehe.

Nu ska jag spela en beta och äta upp Johans godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0