Kent - Ingenting

Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
Som att vara beväpnad
Och under belägring
Kan jag skjuta dig ut



Jaha, vad kan man säga om det här året då? Det var sannerligen uppbrottens år. Par efter par gick ifrån varandra, Vi får helt enkelt hoppas att 2008 blir ett bättre år. Två resor hann jag med också. Kreta med Snorhan och Turkiet med pappa. Och förhoppningsvis väntar en resa med tjejerna i vår eller sommar. Minst tre olika hårfärger har jag hunnit med också! Och ett antal minttu-shots. Jag ska börja det här året med minst en vit månad.

Imorgon börjar den stora viktnedgången. Kylskåpet ska utrensas och det ska dras ner på sockret, Finns en bild från Turkiet när jag ser himla smal ut. Dålig mat och mage satt sina spår. :) Jag ska försöka äta godis en dag i veckan men det lär ju aldrig hända. Men man kan ju alltid låtsas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0