Jaaa!

En dag kvar till ledig helg! Imorgon börjar jag 6. Men det känns jävligt överkomligt när jag får gå hem 14:30. Har nyss ätit skagenbaguette, Nyttig middag. Jag riktigt känner smäckerheten rinna över.

Iallafall, idag när jag satt på bussen hörde jag ett barnskratt! Inte vet jag vad det är för psychon som tycker det är härligt med barnskratt men inte fan tillhör jag dom. Jag tycker det är ytterst obehagligt. Börjar tänka på Djurkyrkogården och ouppfostrade snorungar som snittar upp hälar på trevliga grann-farbröder. I övrigt tycker jag om barn. Eller mest bara Hilma. Jag tänker på magsjuka när jag ser småbarn.

Imorse slängde jag fyra par skor. Frida undrade varför jag inte sålde dom på tradera. Jag svarade sanningsenligt att ingen är intresserad av platåskor i ormskinn. Men dom var sköna, det var dom.

Nu laddar jag inför sista Bonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0