DH!

Nu har jag sett hela säsong 2 av desperate. Jag är lite efter med serien men gud vad jag älskar den. Nu måste jag beställa hem ALLT SOM FINNS FÖR ANNARS ORKAR JAG INTE LEVA. Det är jobbigt att inte ha några intressen! hahaha

Pappa ringde förut för att berätta att han använder mitt smörgåsjärn varje kväll. Sen frågade han om jag inte ville ha tillbaka det?! Alltså han använder det (tydligen jämt) men inte jag. Sen försökte han nästan tvinga på mig det. Jag sa helt enkelt att jag inte har någon plats för det. Jag har ju för fan stekpannan på spisen jämt för att den inte får plats nånstans! Det enda jag äter är mikrofiskgratäng btw.
Resultat: Han suckade och sa att han kunde ha kvar det.

Nu ska jag se vänner säsong ett. Det är så jävla dåligt att jag vill spy upp alla kiwisar jag har ätit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0