Strawberry crush

Vilken superbloggare jag är idag. Snart i klass med Alex Schulman. Eller kanske inte.

I alla fall. Jag fick ångest och gick ut och sprang en sväng, det är faktiskt RIKTIGT pinsamt hur dålig kondis jag har, well well, 40 minuter lyckades jag hålla mig ute i af, innan jag anlände hem igen, lite mindre fräsch och mycket törstig,

BIG MISTAKE nr 1: Att dricka ca 70 liter lättdryck innan jag började springa.
BIG MISTAKE nr 2: Lova älskling att jag inte skulle förstöra dom nya hörlurarna jag fick av honom. Jag har förstört två innan genom att klämma dom i bildörren. Hur dom här har gått sönder har jag faktiskt ingen aning om. Men den ena har iaf gett upp. Den andra hänger mer. Tills den blir klämd i en bildörr.

Jag öppnade just en aquatini, hihi. Himla nyttigt och sådär men den var så kall och jag vart sugen. Strawberry Crush, mmm! Ska ju faktiskt jobba imorgon. Så den här ska jag smutta på heeela kvällen. Såg precis att Shrek börjar 20. Funderar faktiskt på att kolla på House i stället.



Foreman: Ten-year-olds do not have heart-attacks. It´s gotta be a mistake.
House: Right. The simplest explanation is she´s a forty-year-old lying about her age. Maybe an actress trying to hang on.




Jag tycker att det är nästintill hysteriskt roligt.



Näe, riskaka tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0