Polkagris

Jobbade till 24 igår och började 6 i morse. Jävla tur att Nony ringde och väckte mig för jag hade bara stängt av alarmet och fortsätt snosat...

Jag åt nyss wok. Thaiwok.. jag hatar thaiwok. Dessutom blev den sviinbränd. Förjävla äckligt. Eller som min gamla lärare Elvy skulle sagt, det var mindre gott. Men polkagrisen efter gjorde mig på bra humör igen!!

Jag har stäääääääädat helt lägenheten igen, torkat golven och allt! Fast i köket torkade jag bara runt mattan för jag orkade inte flytta den, haha! Sista maskinen ligger i tvätten också! Duktigt gjort av en som sovit typ fyra timmar i natt. Dessutom ska jag träna sen. Men jag måste nog powernapa lite först. Måste först hitta en bra program. Kan inte sova på dagarna om inte tv:n är på. Freakinacage.com som mun kära nicco skulle sagt :p






 


Kommentarer
Postat av: nicco

Jag hatar thai och då syftar jag på människorna! BLÄÄÄÄÄÄÄ!

2007-08-10 @ 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0