Pannkisar!

Äntligen fick jag mina pannkisar, med gammaldags vaniljglass och lönnsirap. Var i sötaste laget men men.. tror jag mår lite illa. Imorgon jobbar jag bara till 15:15 sen åker jag till Stockholm! Yeey!

Jag dricker upp lokan nu som jag egentligen skulle ha imorgon, jag är himla busig.

Egentligen skulle det komma en lista här på vad Agnes har ätit idag men pga utrymmesskäl så kan de inte publiceras.

Ganska irriterande att jag läste ut boken jag skulle ha på bussen imorgon. Det var Linda Skugges blogg eller nåt sånt. Försökte intala mig hela tiden att det var Martina Haag eftersom hennes böcker är galet roliga. Den här var inte rolig.




FAAAN VAD TRÖTT JAG ÄR. Nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på Beck.

Kommentarer
Postat av: agnes

men :O du och jag har nog äte lika mycket idag ! sådeså + att dott godis + lokan som du ska ha imorrn:O:O lisa!!! nu fåru köpa nytt ;) have fun

2007-08-19 @ 21:50:23
URL: http://agneslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0