Ont i armen.

Fan vad ont jag fick i armen. Måste vara nånting allvarligt. Har ju tom börjat tagit mina B-vitaminer idag.

Har spenderat dagen med Emelie, mycket trevligt. Började faktiskt dagen med att sortera alla kläder eftersom jag har fått en gigantisk byrå av pappa! MYCKET UPPSKATTAT!!!

Vi var så onyttiga att vi åt på max idag haha, jag skulle äta nudlar förut men det blev bara ett halvt paket.. jag skulle ju sila bort vattenhelvetet men hade bara en gaffel att stoppa nudlarna med så hälften landade i diskhon. JAJA jag kompenserade med en nektarin.


Nu är jag trött och behöver en kram. Hallonsoda och en nektarin skulle sitta fint men jag ska sluta dricka söta drickor är tanken. Jag börjar nog igen i helgen.

Nu ska jag ringa johanbejb och kolla vad han har för sig. Fast det vet jag ju eftersom han alltid gör samma sak när jag ringer. "näe, jag sitter vid datorn"



Chandler: I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name.




JAG ORKADE INTE TRÄNA IDAG HELLER, DET ENDA JAG ORKAR ÄR ATT SITTA UNDER TÄCKET OCH KOLLA PÅ VÄNNER. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT ATT JAG TÄNKTE  STAVA ENDA "ÄNDA" FATTA VAD TRÖTT JAG ÄR.

Done with versaler.






114814-4

Dom senaste veckorna har jag saknat mamma mer än någonsin. Kanske har det att göra någonting med Annica. Jag drömmer om min älskade mamma varje natt.. och jag förstår fortfarande inte att jag aldrig mer får träffa henne.
Att någonting kan görs så jävla ont.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, älskar citaten du lägger in här babe!

2007-08-31 @ 21:36:12
URL: http://majo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0