Nytt inlägg.

Johanbejb har farit till jobbet. Inte så himla mysigt. Men igår for vi till Jempa och Tomas en sväng för att prova deras nya spel men ALDRIG att jag spelar ett spel som ger stötar om man trycker sist på den där förbannade knappen!!! Så vi spelade lite guitar hero och sen kollade vi på den senaste Mr Bean haha, jag tycker iaf att den var rolig!!! :D

Bläää, jobbar 16-00 idag. Innan det ska jag på en synundersökning. Haha kunde inte ha några linser på mig igår eftersom det hade blivit lite skadat på hornhinnan. Men efter några svettiga minuter hos optikern i förrgår och hans ord på att jag inte skulle bli blind blev jag lite lugnare.

Jippiee! Jag far ner till systeryster och lilla HILMI ännu nästa vecka för stortjejen fyller år! Myyysigt! Must träna my english until then.


Så FÖRBANNAT jävla trött på allt gnäll JÄMT JÄMT JÄMT!!! överallt! Jag orkar inte höra. Vänd er missbelåtenhet till nån som bryr sig.








Ja, alltså jag är ju väldigt serviceminded och sådär.. men ni gör ju som ni vill.





I LOVE TONY, SMACK SMACK SMACK!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag älskar det där stötspelet! Nisse och jag spelade det en gång innan vi blev tillsammans, sviiinkul! Jag gillar smärta.

2007-08-08 @ 21:44:11
URL: http://majo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0