Mamma Lisa

Oh yes, idag var både jag, maria och agnes gravida. Eller jag var väl mest bara fet! EN GIGANT!! Att komma ihåg: Gömma mobilen för Johan så att han inte kan kolla på fettobilden, vill ju helst undvika en eventuell dumpning.

Nu är jag trött. Ska ju upp 9 imorrn så jag stänger för idag.


Det här betyder att jag aldrig kan skaffa barn, jag vill inte se ut sådär. Det var som en titt in i framtiden! Som favvon Martina Haag skulle sagt, jag såg ut som dunderklumpens jättemorfar.







 


Kommentarer
Postat av: Maria

lisaa du måste lägga upp bilen, den va såå himla rolig haha :) vi vet ju alla att du igentligen är smal som en pinne!!

2007-08-15 @ 10:43:57
Postat av: Anonym

Sluta tjata om att du är tjock hela tiden. Vad för slags verklighets bild har du egentligen ?!

2007-08-15 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0