Herregud

Ibland undrar man om inte människor kunde ta sig och skaffa sig riktiga problem. Folk gnäller så jävla mycket. Fan vad trött jag blir..

Nu kommer jag väl få en kommentar om att jag gnäller i varenda jävla inlägg men SKRIV DET DÅ!!
Jag bryr mig inte. Tycker andra faktiskt gnäller mer överlag. TYP VARJE DAG!!!!!!!
Sluta gnäll över småsaker och inse hur bra ni har det egentligen.


I ALLA FALL. Jag somnade nyss, typ 16:30. Vaknade nyss. Jag var piggare innan jag sov ?
Jaja in i duschen med mig och sen jobba. Har lust att skriva "I love my life" men det tar väl lite andemeningen ur det jag skrev först. Man kanske inte ens kan använda andemeningen i den här meningen men jag gjorde det nu. Eh.

Haha jag vaknde i morse med Jussåjack under armen. (Jag stavar så och det är en råtta. Ett gosedjur alltså) Jag har haft honom sen jag var typ ett år! Och nu har jag hittat honom igen! Jag hade lagt honom i fotändan av min säng igår när jag gick runt och småplockade och imorse var han bredvid mig! MYSIG RÅTTA!
Bild kommer på min råtta.


Dusch vare ja..


JUST JA. Om någon kanske har sett mig IN REAL LIFE. Frukta inte. Jag har inte fått skalliga fläckar. Det är ljust hår som håller på att växa ut från det mörka. Detta ska åtgärdas.


men dusch vare ja..

Kommentarer
Postat av: agnes

lisa :D jobbar du i helgen?:D:D

2007-08-31 @ 20:35:03
URL: http://agneslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0