Det börjar bli kallt..

Jag sitter faktiskt och håller på med fas b! Fast jag har inte läst i boken, men jag gissar duktigt haha :p

Mysdag med bejb igår. Först åt vi på Subway och sen var vi ute hos hans mami och klappade kattungarna! ÅÅÅÅH vilka mysiga. Jag är ju iofs the cathater men dom var så snooosiga! Sen for vi hem till mig men Johan stannade på videomix och köpte ett kilo godis (halva påsen var nötcreme) och hyrde little man eller vad fan det hette. Jag visade min uppskattning genom att sova igenom större delen av filmen :D men sen när jag hade blivit piggare så somnade Johan och jag smögåt hans godis :D

I morse när jag klev upp såg jag till min förskräckelse att han tagit med sig allt karra!!! Det brukar han aldrig göra
:( Ingenting kan pigga upp min morgon som en påse nötcreme!!!!!!!

Nej, mer teori, duscha, ner till helvetet.


----

Sov gott lilla Annica. Lidandet är för din del slut. Nu börjar vårat.


Kommentarer
Postat av: Nicco

:(

2007-08-03 @ 19:15:27
URL: http://niccis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0