Ajaj

Lite av träningsvärken hänger uppenbarligen kvar. Men det känns nyttigt.

Har köpt Hilmas födelsedagspresenter idag, blev en jäääättesöt tröja och lite smink :) hihi det ville hon ha :)

Inget anmärkningsvärt har hänt förutom att jag har bokat mitt teoriprov! Tänker inte säga till nån när det är eftersom jag förmodligen måste göra ca 14 st. Men jag råkade berätta för pappa och Johan ändå. Att inte skvallra har aldrig varit min starka sida.


Svimätt blev jag efter min lax och broccoli.
VÅGAR INTE SKRIVA ATT JAG KÄNNER MIG FET FÖR DÅ SKA VÄL NÅGON BLI IRRITERAD.


Börjar sju i morgon. Great. Men dom tur är kommer Johan till mig då och då ska vi äta pannkisar! Funderar på¨att plocka hallon hemma hos pappa och ha till. I love hallon! Johan ville tydligen ha sylt, men jag är en syltvägrare av högsta rang så isf får han köpa en egen liten burk.


Näe nu ska jag dricka lite aplesin/persika-lättdryck och fortsätta kolla på favvoälsklingsbästivärlden-House!

Foreman: I think your argument is specious.
House: I think your tie is ugly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0