Lördag.

Efter att Mona kissat i Pontus säng och Britt-Marie hade diverse magproblem igår är vi numer utkörda från hans lägenhet! Vilket jävla sätt höhö. Igår träffade jag min lilla stora Frida äntligen. Skönt! Sen gjorde jag diverse ärenden med Ida och sen återvände jag till Haga. Nu ska jag däremot in i duschen och sen ut till Matilda för 5-kamp och grillning. Ska bli intressant att se hur vi tar oss in till stan sen men det löser sig nog. Ska ju försöka få med mig min då jägerstinna pojkvän hem :)

Förresten. Häromdagen när jag kom hem från skolan fanns det en vas med rosor och ett kort utanför min dörr. Finaste Pontus! Ska sluta vara arg från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0