Söndag.

Jag älskar att vara ledig. Jag skulle kunna vara ledig jämt så jag bara fick skrota omkring och gosa med bebisar och dricka julmust. I fredags var jag och lilla missen hemma och gosade medan Kristoffer var hemma hos moder jord och pluggade. Och igår var jag, BB och Thilde på Birsta och sen var jag i Bosvedjan och kollade på Körslaget och skvallrade tills jag fick andnöd. MEN nu ska jag minsann snart åka till Emlan och spela bingolotto. Det börjar bli kärringvarning på mig så innan jag åker ska jag göra något extremt ungdomligt som att dricka oboy eller logga in på lunarstorm.

Nu ska jag bjuda på några fantastiska bilder från mitt fabulösa liv som lyxfru!



Let me present to you;


Lammet




Latrell Spencer x 3







Meja



Lucas


Lyxfru




Kommentarer
Postat av: nicco

haha jag bryter ihop latrell spencer HAHAHAHHAHHAHA! och julmust även, jag kan inte fatta att det snart snöar i sverige. jag saknar dig lisa. skicka över ditt nr så jag kan ringa och skvallar med dig någon dag ;) xx

2009-10-26 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0