Breaks my heart.

Jahaja, då var den lediga helgen förbi. I fredags mötte jag upp Snorhan på stan efter jobbet och var på Subway och köpte snorgoda veggie delite på honey oat med sweet onion-dressing! Guud vad gott! Sov ut (eller ja, jag slog upp ögonen typ 9) och for ut till Johans mami och var där praktiskt taget hela dagen! Sen for vi in och J bjuppade på 7 kryddor. Tack sa jag som var svinhungrig! Var beredda att anteckna; kycklingspett och massa grejs med ett glas vitt först och kladdkaka och en irish coffe till efterrätt. Var hem en sväng sen var jag på O´learys ca 1 timme. Förmodligen helgens onödigaste! Tog en taxi hem och myste ist! Idag har vi ÄTIT smörgåstårta hemma hos pappa :D mucho nicos.

Efter denna helgs frosserier så är det naturdiet som gäller imorgon. Dels för att jag känner mig övermätt + att jag ändå inte orkar göra nån matlåda.


Nicco ringde igår och frågade om vi inte skulle åka till New York i vår. EH JO var mitt svar och nu letar jag febrilt efter billiga resor! ÅÅÅÅÅÅH vad det skulle vara roligt! Eller vart som helst när man får shoppa och se saker och äääta! Shoppa utan en karl som går surmulet efter en och suckar och kollar på klockan! :) Är det nån som vet nåt billigt flygbolag? gärna nån form av paketresa :D




MEN HAHAHAHAHAHA. Vi kollade igenom bilderna på min gammdator hemma hos pappa och låt mig säga att jag är väldigt generad!!! Jag var tvungen att sno med den här bilden för att lägga in på bloggen.
Var vänlig notera:
1. Det falska leendet.
2. Att mina tänder ser SUPERSNEA ut. Dom är inte perfekta men dom är inte snea!
3. Det gråa håret.
4. Fina kudden i vänstra hörnet.

Jag bjuder på ett gott skratt kära medmänniskor.


114814-101


Imorgon ska jag till frisören och se till att min blonda utväxt försvinner. Eller gråa kanske jag ska säga.

(om en viss person skriver att hon ska till frisören nu så vet jag att jag är hennes idol. Tycker att det är väldigt mkt som skrivs här som hamnar i hennes blogg också. Enerverande)


Jaja, jag är inte bitter som Jennifer skulle ha sagt. Men trött är jag. Och jag börjar sju imorgon.
Men jag ska först spela betapet. Det är mitt kall här i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0